برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

همه چیز درباره متر لیزری

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش

همه چیز درباره متر لیزری

متر لیزری چیست ؟

با پیشرفت تکنولوژی و یافتن روشهایی برای آسان تر کردن کارها، همه روزه شاهد ساخت ابزار و وسایلی هستیم که به ما در انجام کارهای پیچیده کمک میکنند. نمونه ای از این ابزارها متر لیزری است. متر لیزری یکی از ابزارآالت اندازه گیری بوده که برای انواع اندازه گیری های دقیق از جمله طول، عرض، مساحت، مسافت و ... مورد استفاده قرار میگیرد. ابزارهای اندازه گیری را می توان از قدیمی ترین ابزارهایی دانست که در بسیاری از فعالیت ها به کار می آید. اما امروزه همین ابزارهای اندازه گیری آنقدر دقیق شده اند که بسیاری از فعالیت ها با کمترین خطا انجام میشود. کار با این دستگاه بسیار آسان بوده و به مهارت خاصی نیاز ندارد.

با اختراع مترهای لیزری انقالب عظیمی در مقوله اندازه گیری رخ داده است و به دلیل مکانیزم دقیق و موثری که دارد در حال حاضر بهترین جایگزین برای انواع مترهای پارچه ای، نواری فلزی و انواع چرخ مترها است.

مقایسه و خرید انواع متر لیزری

متر لیزری چه کاربرد و کارکردهایی دارد؟

متر لیرزی کاربردهای بسیار وسیع و گسترده ای دارد. یکی از کاربردهای متر لیزری توانایی تعیین فاصله اجسام است که برای این کار کافی است متر را در انتهای فاصله مورد نظر خود قرار دهید و سپس روی دکمه موجود بر روی متر لیزری کلیک کنید. از مترهای لیزری در پروژه های بزرگ عمرانی و مهندسی، دکوراسیون داخلی، نقشه برداری ها، محاسبات پروژه های کهکشانی و... استفاده می شود. مترهای لیزری به دلیل توانایی و قابلیت هایی که دارند نظیر اندازه گیری طول، حجم، شیب و هم چنین دقت و سرعت باال تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد و سرعت پروژه های مختلف داشته اند.

از جمله مترهای لیزری موجود دربازار که با کیفیت مطلوبی ارائه شده است متر لیزری نووا مدل 5250-NTM است که در ادامه به توضیح مختصری درباره ویژگی ها و مشخصات آن و هم چنین چکیده ای از تاریخچه این برند خواهیم پرداخت.

متر لیزری نووا مدل 5250-NTM

متر لیزری نووا مدل 5250-NTM محصولی با کیفیت از شرکت نووا بوده که در کشور چین تولید میشود. این متر لیزری با دقت و سرعت باالیی که دارد قادر است حداکثر مسافت 50 متری را اندازه گیری نماید. متر لیزری نووا مدل 5250-NTM دارای صفحه نمایش چهار ردیفه برای نمایش اندازه گیریها و محاسبات به صورت همزمان بوده و امکان اندازه گیری پیوسته و لحظه ای جهت محاسبات جابه جایی را دارد.

از قابلیت های این متر لیزری می توان به اندازه گیری براساس سه واحد مختلف )متر، فوت، اینچ( ، تبدیل واحدها به یک دیگر، اندازه گیری حداقل و حداکثر، جمع و تفریق، محاسبه مساحت و حجم اشاره کرد. هم چنین قابلیت اندازه گیری غیر مستقیم فیثاغورث به سه روش را دارد. کلیدهای بسیار روان و مقاوم این محصول موجب راحتی کاربر در حین کار میشود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه سخنگو بودن)اعالم نتیجه نهایی محاسبه( میباشد که آن را از سایر محصوالت مشابه در بازار متمایز میکند.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات متر لیزری نووا مدل 5250-NTM می توان به موارد زیراشاره کرد:

  •  حافظه داخلی 30 اندازه گیری آخر
  •  دارای محافظ قاب بدنه از جنس RUBBER 
  •  استاندارد IP05 برای مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار
  •  لیزر ایمنی و قوی II CLASS با دیود لیزری 635 نانومتر
  •  قابلیت نصب بر روی پایه
  •  تنظیم مبدا از سه نقطه مختلف
  •  اندازه گیری با شمارش معکوس

تاریخچه تاسیس شرکت نووا:

شرکت نووا ازسال 1387 اقدام به طراحی و تولید ابزارآالت دستی، برقی، بادی، انواع ابزارهای جوش و برش، جعبه و کیف ابزار نموده است. محصوالت این شرکت از کشورهای چین، تایوان، کره، ترکیه و آلمان تامین میشود. شرکت نووا همواره بر کیفیت، کارایی و اطمینان تاکید دارد و برای رسیدن به این اهداف به دنبال نوآوری در تکنولوژی تولید می باشد. محصوالتی که شرکت نووا به بازارعرضه می کند عالوه بر برخورداری از کیفیت باال و قیمت مقرون به صرفه، توانسته است با برندهای هم رده خود به رقابت بپردازد و محبوبیت زیادی را در بین کاربران به دست آورد. شما میتوانید محصوالت شرکت نووا را با قیمتی مناسب از ابزار تحسین تهیه نمایید.

مشاهده و خرید انواع ابزارآلات برند نووا

 
محصولات مرتبط
(بدون مالیات)
دارای سرعت و دقت فوق العاده بالا دقت انـدازه گیــری  1/5   میلیمتــر در هر 10 متـر مجهز به لیزر ایمن و قوی CLASS II با دیود لیـزری 635 نانومتـر صفحه نمــایش بزرگ و سـه ردیفـه جهت نمایش اندازه گیــری هــا و محاسبــات...
(بدون مالیات)
سرعت و دقت بسیار بالا در اندازه گیری سخنگو (اعلام نتیجه نهایی محاسبه) دقت اندازه گیری 1/5 میلیمتر در 10 متر لیزر ایمن و قوی 2 CLASS با دیود لیزری 635 نانومتری صفحه نمایش بزرگ چهار ردیفه  کلید های بسیار مقاوم  مقاومت...
25,980,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
دارای سرعت و دقت بسیار بالا مجهز به سخنگو دارای دقت اندازه گیری 1.5 میلیمتر در 10 متر مجهز به لیزر ایمن و قوی || class با دیود لیزری 635 نانومتر صفحه نمایش بزرگ چهار ردیفه   مقاومت در برابر رطوبت و ضد گرد و غبار...
نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست