برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سه پایه تراز و متر لیزری نووا مدل NTL-2668

بدون مالیات
مرجع:
203015
نام تجاری:
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
فروشنده
ابزار جوش و برش پارس
  • تعداد محصولات
    249
محصولات مرتبط
3,070,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
دارای وشش پلاستیکی ضد ضربه مجهز به یک عدد کپسول تراز افقی دارای بدنه سبک از جنس آلومینیوم دارای حداکثر خطای 0.5 میلی متر در حالت قرار گیری نرمال دارای حداکثر دقت به دلیل بهره مندی از سطح ماشین کاری شده
5,500,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
ابزار اندازه گیری حرفه ای با بدنه فلزی مقاوم تولید شده براساس آخرین فناوری روز دنیا دارای سه عدد حباب برای کنترل وضعیت شیب مناسب برای ترازیابی دیوار، شیب و داربست دارای سایز 15 سانتی متر با دقت 0.5 میلی متر گارانتی...
توضیحات

سه پا تراز و متر لیزری نووا مدل NTL-2668

با توجه به توانایی لیزر در تعیین موقعیت هدف با دقت بالا و سرعت بالا، امروزه در ابزارهای مختلفی مانند  فاصله سنج ‌ها و تراز های لیزری از این تکنولوژی استفاده شده است که شرکت‌ هایی مانند نووا از جمله تولید کننده ی این محصول می باشند. متر لیزری ابزاری است که از طریق پرتو های لیزر میزان مسافت را می سنجد و نشان میدهد.

این وسیله کاملا جایگزین مناسب متر های قدیمی و دستی تبدیل شده است این وسیله ضمن دارا بودن کارایی بالا در هنگام کار، دارای خصوصیات بسیار زیادی من جمله دقت بالا بوده پس در نتیجه موجب می ‌شود که متخصصین دیگر نگران خطا های چشمی نشوند و در دقیق ترین حالت همه چیز می تواند اندازه‌ گیری شود.همچنین ايجاد شيب مناسب، تراز کردن و عمود کردن سطوح در فعاليت‌ های ساخت و ساز از مهم‌ترين دغدغه‌ حرفه مهندسین عمران و ساخت و ساز  است که این امر با توجه به رشد سریع علوم طراحی و معماری استفاده از ابزارهای قدیمی و دستی، باعث بالا رفتن درصد خطا می شود و نتایج نا مطلوبی را در پی خواهد داشت، به همین دلیل است که باید از ابزار دقیق ‌تری که خطا و اشتباه را به حداقل خود برساند مانند تراز لیزری استفاده نمود.

سه پا تراز و متر لیزری نووا مدل NTL-2668

سه پا تراز و متر لیزری نووا مدل NTL-2668 که یکی از محصولات طراحی و ساخته شده ی شرکت نووا است دارای کیفیتی بسیار مطلوب بوده و مطابق با استاندارد های نقشه کشی و عمرانی ساخته شده و عرضه می شود. ابعاد این محصول 43×8×8 سانتی‌متر و وزن آن 620 گرم می باشد و همچنین دارای رزوه 1.4 اینچ و مجهز به صفحه نگهدارنده با قابلیت جدا شدن از پایه ساخته شده و بدنه آلومینیومی تقویت شده تولید و طراحی شده است. حداکثر ارتفاع آن130 سانتی متر و با دارای وزن سبک به منظور کاربری راحت می باشد.

دارای رزوه 1.4 اینچ
مجهز به صفحه نگهدارنده با قابلیت جدا شدن از پایه
ساخته شده از بدنه آلومینیومی تقویت شده
مجهز به پایه های محکم با قابلیت تنظیم سه مرحله ای
پایه ها به همراه روکش لاستیکی در انتها به منظور ثبات بیشتر
دارای قابلیت تنظیم و چرخش در تمامی زوایا
حداکثر ارتفاع 130 سانتی متر
با وزن سبک به منظور کاربری راحت

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
203015

مشخصات

وزن
620 گرم
نوع
سه پایه
ابعاد
43×8×8 سانتی‌متر
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

وزن 620 گرم
نوع سه پایه
ابعاد 43×8×8 سانتی‌متر

واتس اپ

تنظیمات

فهرست