برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین برند دستگاه جوش ایرانی

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش

در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از برندهای ایرانی مطرح دستگاههای جوش آشنا کنیم.

از آنجایی که بازار دستگاه جوش دارای تنوع و گستردگی زیادی است، بهتر این است که در انتخاب دستگاه جوشی که قرار است در ساخت و ساز و فعالیتهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرد، دقت بیشتری به کار گرفته شود. دستگاههای جوش اینورتر در بین سایر دستگاههای جوش، متقاضی بیشتری دارد.

 از دلایلی که باعث محبوبیت این دستگاه جوش شده است میتوان به کوچک بودن ابعاد دستگاه، کم بودن وزن آن، بالا بودن کیفیت جوشکاری با این دستگاه، خروجی DC، چسبنده نشدن الکترود و مناسب بودن قیمت دستگاه اشاره کرد.

اینوترهای جوشکاری موجود در ابزار تحسین

برندهای ایرانی دستگاه جوش

ایران ترنس، جوش و برش پولاد، کارا، میهن جوش، رسا جوش، الکترو جوش پارس، دایانا، سولار، آلفا، الکترو جوش اصفهان، سدان، صبا الکتریک، ابزاران، البرز کوه، گاما جوش، رونیکس، گام الکتریک صدر، کلوین، رویال تجارت نیوساد، سوان، پراش الکترونیک، گام الکتریک، الکترو جوش برتر، آروا، آورین الکتریک، آباد بنیان پارس، راد الکتریک، ایران صنعت الکتریک، برندهای ایرانی در زمینه دستگاه جوش هستند.

میهن جوش

این برند دارای 21 سال سابقه فعالیت بوده و محصولات آن دارای یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش میباشند.

 

گاما جوش

گاما جوش هم یکی از برندهای ایرانی دستگاه جوش است. این گروه تولیدی صنعتی، با تولید انواع اینورترهای سه فاز و تک فاز، کانکتورهای اینورتر، ترانس های جوش و رکتیفایر، انواع مختلف کابلهای دارای روکش P.V.C و همچنین انواع ترانسهای جوش AC در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی فعالیت میکند.

برق مصرفی اینورترهای جوشی تولید شده توسط این گروه صنعتی از 140 تا 500 آمپر است که نشاندهنده پایین بودن مصرف برق آنها است.

شرکت اورین

شرکت اورین یکی از شرکتهای تولید کننده دستگاههای جوش و برش است که از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد.

 این شرکت علاوه بر تامین لوازم یدکی و تجهیزات جوش و برش، تولید انواع مختلف دستگاههای جوشکاری را بر عهده دارد.

 جلب رضایت مشتریان هدف اصلی این شرکت محسوب میشود و به همین منظور دارای کادری متخصص میباشد. شرکت اورین پیش از تولید، در زمینه تحقیق و توسعه و پس از تولید، در زمینه ارزیابی کیفی و بازاریابی و خدمات پس از فروش از مشاوره و راهنمایی صاحبان تجربه در این زمینه استفاده میکند.

تولید دستگاه های جوش و برش با کیفیت و عرضه آنها در بازارهای ایران از اهداف مهم شرکت اورین محسوب میشود.

 این شرکت به صورت پیشگام و نوآورانه، بسیاری از تجهیزات جوش و برش را به بازار ایران عرضه کرده است. همین امر باعث شده که محصولات این شرکت به کشورهای همسایه و خاورمیانه هم صادر شود.

نکته مهم در هنگام خرید دستگاههای جوش

همان طور که گفته شد، دستگاه جوش اینورتر در میان سایر دستگاههای جوش، دارای محبوبیت بیشتری است.

 اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که تنوع این دستگاه در بازار بسیار بالا است. پس چطور میتوان انتخاب مناسبی داشت؟

مساله بسیار مهمی که در هنگام خرید دستگاه جوش اینورتر باید به آن توجه داشت این است که اگر دستگاه پس از خرید با مشکل یا خرابی مواجه شود تعمییر آن بسیار مشکل خواهد بود.

 این موضوع به دلیل متفاوت بودن مشخصات فنی بردهای هر کارخانه با کارخانه های دیگر است. از آنجایی که دسترسی به قطعات الکترونیکی سالم و جایگزین کردن آنها کار دشواری است، بهتر از خرید این محصول از مکانهای معتبری که دارای خدمات پس از فروش هستند انجام شود.

البته پلاکی دستگاه که نشاندهنده چرخه زمانی استفاده از آن است نیز میتواند در انتخاب دستگاه جوش مناسب کمک کننده باشد.

توجه:

مطلب “مختصری در رابطه با لامپ ال ای دی شارژی” در بخش تحریریه سایت ابزار تحسین تهیه و گرد آوری شده است و هر گونه کپی برداری و یا استفاده کردن از آن، تنها با ذکر نام منبع مجاز می باشد.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست