برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ابزار اره افقی بر

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش

ابزار اره افقی بر چیست و چه کاربردی دارد؟

ابزار اره افقی بر چیست؟

ابزار اره افقی بر به منظور کمک به شما برای برش های سخت و دشوارو تخریب مورد استفاده قرار می گیرد. موتور اره افقی بر سطح بالایی از قدرت را به تیغه ارسال می‌کند و به شما امکان برش انواع مختلفی از مواد مانند فلز٬ فایبرگلاس٬سطوح گچی و سیمانی٬ چوب و پلاستر را می دهد.

ابزار اره افقی بر بسیار محبوب برای انجام کارهای ساختمانی٬ لوله کشی٬تاسیسات ساختمانی و الکتریکی می باشد.زمانی که شما به دنبال خرید اره افقی بر هستید باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید.بسیار مهم است که تصمیم بگیرید به چه مقدار جا به جا کردن این ابزار نیازمند هستید و در نظر بگیرید که قدرت خروجی چه مقدار باشد.

همچنین باید سایز و وزن دستگاه را اندازه بگیرید.در همین باره باید مدتی که می‌خواهید با ابراز اره افقی بر کار کنید را هم برآورد کنید.مطمئن شوید که همیشه سهولت استفاده را با توانایی‌ها مقایسه می کنید.

اره افقی برهای موجود در سایت تحسین تولز

سرعت و قدرت پیشنهادی برای ابراز اره افقی بر


اگر شما یک کارشناس حرفه‌ای تخریب می باشید پس باید ابراز اره افقی بری انتخاب کنید که دارای قدرت های مختلفی می باشد.

شما می توانید مدل های متنوعی از اره افقی بر شارژی پیدا کنید که این به شما قدرت مانور بسیار بالایی می دهد و همچنین به راحتی قادر خواهید بود در اطراف محل مورد نظرتان جا به جا شوید بدون اینکه بخواهید آن را از پریز در آورید.

اما در خاطر داشته باشید که با کم شدن سطح باتری قدرت ابزار اره افقی بر  هم کاهش پیدا خواهد کرد. اره افقی بر برقی به شما در تمام مدت قدرت بالا و دامنه ای با قدرت کمتر از 5 آمپر تا بالای 15 آمپر٬می‌دهد. به خاطر داشته باشید که ابزارهای با بیشتر از 10 آمپر به شما قدرت کافی برای انجام کارهای سنگین را می دهد.

نکات مفید

اگر شما به قدرت مانور بیشتری نیاز دارید یک ابراز اره افقی بر برقی انتخاب کنید.

البته بسیار مهم می باشد که ابراز اره افقی بر شارژی با قدرت بالا مثل 18 ولت یا 24 ولت انتخاب کنید.همچنین شاید بخواهید منبع باطری اضافه برای اطمینان از تکمیل

کار خود به همراه داشته باشید.شما می‌توانید یک اره افقی بر شارژی که دارای باتری لیتیوم یونی می باشد برای انجام کار به مدت طولانی تر استفاده کنید.

مزایای ابزار اره افقی بر شارژی


فاکتورهای بسیار زیادی در مورد مزایای این ابزار شارژی از جمله قابل حمل بودن٬ برش بهتر و سرعت متغیر وجود دارد.هنگامی که اره افقی بر شما شارژی باشد می توانید به هر مکانی که می خواهید آن را منتقل کنید زیرا نیازی به منبع برق ندارد. علاوه بر این افقی بر شارژی می‌تواند بدون ژنراتور های سنگین و یا کابل های طولانی مورد استفاده قرار گیرد.در اینجا تعداد دیگری از قابلیت هایی که ابراز اره افقی بر شارژی برای شما فراهم می کند جمع آوری کردیم.

بشما می توانید برای سفارش محصول ابراز اره افقی بر و انواع دیگر محصولات به سایت تحسین تولز مراجعه نمایید.

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست