برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

معرفی مینی کمپرسورهای میلان

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش توسط

مینی کمپرسورهای میلان

مینی کمپرسور چیست و چه کاربردی دارد؟

مینی کمپرسور باد نمونه کوچک دستگاه کمپرسور باد است که با نام پمپ باد فندکی نیز شناخته می شود و به دلیل قابل اتصال بودن به درگاه فندکی خودرو، از جمله پرکاربردترین لوازم در اتومبیل است. این دستگاه وزن و حجم بسیار کمی دارد و به راحتی قابل حمل است. از مینی کمپرسورها می توان برای باد کردن چرخ ماشین، چرخ دوچرخه، توپ های ورزشی، تحت های بادی، قایق های بادی و دیگر وسایل بادی استفاده کرد.

مینی کمپرسورها در مدل ها و قابلیت های مختلفی تولید می شوند. برخی از آن های قابل اتصال به باتری ماشین هستند که از آن ها به عنوان چراغ قوه نیز می توان استفاده کرد، برخی از آن ها با برق شهری کار می کنند. مدل های دیگری هم هستند که قابلیت کار با برق ماشین و برق شهری را دارند و به اصلاح دوکاره هستند.

امروزه از مینی کمپرسورها فقط به عنوان پمپ باد استفاده نمی شود و کاربردهای گسترده تری نیز دارند. داشتن چراغ قوه و امکان استفاده به عنوان نورافکن، قابلیت دمندگی و مکندگی، قابلیت اتصال به برق شهری و هر قابلیتی که در سفر و یا خودرو می توان به خصوص برای خودرو کاربرد داشته باشد. بنابراین داشتن یک مینی کمپرسور در خودرو الزامی است.

لازم به ذکر است که کمپرسورهایی که برای خودروی سواری مناسب هستند دارای دینام و سیلندر می باشد و کمپرسورهای مناسب برای خودروهای نیمه سنگین و باری مانند نیسان و مینی بوس، دو سیلندر هستند که قدرت و سرعت بالایی دارند.

تاکنون شرکت های داخلی و خارجی مختلفی اقدام به تولید انواع کمپرسور فندکی کرده اند که از لحاظ قیمت و کیفیت باهم متفاوت هستند. در این میان شرت میلان نیز سه نوع  مینی کمپرسور روانه بازار کرده است که در این مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

مشاهده انواع کمپرسور باد فندکی در ابزار تحسین

مینی کمپرسورهای باد میلان

امروزه مینی کمپرسورها یا کمپرسورهای فندکی کاربردهای فراوانی دارند. اگر آفرود باز هستید، اگر اهل مسافرت های ماجرا جویانه هستید و یا وسایلی دارید که نیاز به باد کردن دارند، مینی کمپرسور بهترین گزینه می باشد.

شرکت میلان که وارد کننده ابزارآلات صنعتی در ایران است سه مدل مینی کمپرسور با قابلیت های مختلف تولید و به بازار ارائه کرده است که در ادامه این سه مدل را باهم بررسی می کنیم.

تفاوت اصلی این سه مدل در این است یک مدل با برق شهری کار می کن، مدل بعدی با برق 12  ولت ماشین کار می کند و مدل دیگر که دو کاره است قابلیت کار با برق شهری و 12 ولت را دارد.

مینی کمپرسورهای باد میلان

معرفی مینی کمپرسور میلان مدل دو کاره

مینی کمپرسور دوکاره میلان داخل یک کیف BMC  مقاوم قرار گرفته است که حمل و نقل آن را آسان می کند. داخل این کیف یک عدد شلنگ 5 متری قرار دارد تا بدون نیاز به کمپرسور آن را دور تا دور ماشین بچرخانیم. یک عدد نازل برای باد کردن وسایل مختلف، یک دسته بارشونده برای حمل آسان، یک درجه یا گیت برای درجه باد لاستیک، یک عدد چراغ قوه برای استفاده در شب، یک آداپتور برای اتصال به برق شهری قرار دارد. علاوه بر فندک، یک رابط اتصال به باتری دارد که باعث می شود بدون نیاز به فندک مستقیم به باتری ماشین وصل کنید.

 

 

در هنگام خرید مینی کمپرسور به نکات زیر توجه کنید:

در هنگام خرید کمپرسور باد باید به نکات و ویژگی هایی توجه کنید. تنها بالا بودن قیمت، دلیل مناسب بودن ان نیست. کمپرسورهایی که دارای صفحه نمایش دیجیتال و آنالوگ هستند میزان فشار باد خروجی را به شما نمایش می دهند که در هنگام خرید باید به آن  توجه شود.

  •         کمپورسور فندکی باید قابلیت استفاده از برق شهری و درگاه فندکی خودرو را داشته باشد
  •         دارای چراغ ال ای دی برای استفاده به عنوان چراغ قوه باشد
  •         قابلیت دمندگی داشته باشد تا به عنوان بلوور نیز استفاده شود.
  •         مجهز به سیستم تغذیه برق بلند یا سرفندکی فیوزدار باشد
  •         دارای انواع نازل های بادی برای توپ، مبدل تایر، مبدل باد و مبدل تشک باشد.
  •         دارای نمایشگر دیجیتال برای نشان دادن میزان فشار باشد.

 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست