برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جعبه ابزار وفایی

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش توسط

جعبه ابزار وفایی

مقدمه

یکی از لوازم ضروری که در هر خانه به وجود آن نیاز است، جعبه ابزار می باشد که برای نگه داری انوع ابزارآلات برقی و دستی استفاده می شود. با وجود جعبه ابزار از گم شدن ابزار جلوگیری شده و می توان ابزارهای مورد نیاز را به صورت دسته بندی شده داخل آن قرار داد. جعبه ابزارها در دو مدل فلزی و پلاستیکی تولید می شوند که برای مصارف صنعتی و خانگی و مخصوص خودرو مورد استفاده قرار می گیرند.

تاکنون شرکت های مختلفی اقدام به ساخت و تولید انواع جعبه ابزار کرده اند که از لحاظ کیفیت تفاوت های زیادی باهم دارند. یک نمونه از برندهای مطرح در بازار ایران که اقدام به ساخت و تولید جعبه ابزار نموده است، برند وفایی می باشد. برند وفایی سال های طولانی است که در زمینه تولید جعبه ابزار فلزی و پالت های فلزی فعالیت می کند، محصولات این شرکت علاوه بر اینکه با قیمت مناسب و اکونومی به بازار و مصرف کننده عرضه می شود دارای کیفیت قابل قبول به همراه 5 سال گارانتی بدون قید و شرط می باشد. در ادامه به توضیح مفصل تری درباره آن خواهیم پرداخت.

انواع جعبه ابزار

همنطور که در بالا اشاره شد جعبه ابزارها در دو مدل فلزی و پلاستیکی تولید می شوند که هرکدام کاربرد مخصوص خود را دارند.

  • جعبه ابزار فلزی

جعبه ابزارهای فلزی از فولاد باکیفیت و ضد زنگ ساخته می شوند تا ابزارهایی که قرار است داخل آن قرار بگیرد بر اثر تغییر دما و رطوبت آسیبی نبینند. وزن این نوع از جعبه ابزارها از مدل پلاستیکی سنگین تر می باشد. به همین دلیل معمولا در مکان هایی که به حرکت نیاز زیادی احتیاج نیست کاربرد دارد و یا از چرخ در زیر آن برای سهولت در جا به جایی استفاده می شود. جعبه ابزارهای فلزی کیفیت و استحکام بالایی دارند و برای قرار دادن ابزارهای حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

  • جعبه ابزار پلاستیکی

در مقابل جعبه ابزارهای پلاستیکی وزن کمتری نسبت به جعبه های فلزی دارند. این نوع جعبه های ابزار از پلاستیک فشرده ساخته شده و کیفیت مناسبی دارند ولی طول عمر کمتری نسبت به جعبه های فلزی دارند.

انواع جعبه ابزار

جعبه ابزارهای وفایی

از مهم ترین وسایل مورد نیاز در خانه و محل کار و یا داخل ماشین، داشتن یک جعبه ابزار برای قرار دادن  ابزارآلات و جا به جایی راحت آن می باشد. گروه صنعتی احمد وفایی تولید کننده انواع جعبه ابزارهای فلزی و صنعتی می باشد که بیش از دو دهه در این زمینه فعالیت می کند. جعبه ابزارهای وفایی نمونه مشابه محصولات خارجی هستند و از لحاظ کمی و کیفی توانسته است با برندهای مطرح در این زمینه به رقابت بپردازد.

اگر بخواهیم به طور کلی چند نمونه از ویژگی های جعبه ابزارهای وفایی را نام ببریم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جنس بدنه ساخته شده از ورق فولادی
  • طراحی زیبا و استحکام بالا
  • پین و پرچ تمام فولادی
  • رنگ بدنه کوره ای الکترواستاتیک ضد خش
  • دستگیره فلزی برای حمل
  • قابلیت باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک
  • تفکیک طبقاتی استاندارد

جعبه ابزارهای وفایی

 

درمیان جعبه ابزارهایی که توسط گروه صنعتی وفایی به بازار ارائه شده است، یک مدل سه طبقه بلند است که طول طبقه اول آن 20 سانتیمتر می باشد. این ارتفاع موجب می شود که بتوانید ابزارهای برقی مانند دریل، فرز و مینی فرز را به راحتی داخل آن قرار دهید. این جعبه ابزار دارای 8 محفظه می باشد که پیچ و رول پلاک، یراق آلات و ابزارآلات ریز به راحتی داخل آن قرار گرفته و همینطور موجب نظم و افزایش سرعت در انجام کارها می شود. این پارتیشن بندی موجب می شود ابزاری مانند آچار، انبردست، پیچ، مهره و... به راحتی در جای خود قرار بگیرند. کیفیت ساخت و مونتاژ این محصول خیلی درجه یک نیست اما قیمت مناسبی داشته و مقرون به صرفه می باشد. مهم ترین نکته در جعبه ابزار شاسی بلند وفایی استفاده از پوشش رنگ الکترواستاتیک برای این جعبه ابزار است، درب آن به صورت اتوماتیک باز شده و نیاز به قفل مجزا ندارد.

یکی دیگر از تولیدات گروه صنعتی وفایی، جعبه ابزار ارتشی می باشد که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد به عنوان جعبه امدادی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در کل یک جعبه چند منظوره می باشد. بدنه این محصول بسیار محکم و مقاوم از جنس آهن بوده و بر روی بدنه آن از رنگ الکترواستاتیک استفاده شده است. نکته قابل ذکر در این مدل از جعبه ابزار، قفسه بندی و پارتیشن بندی داخل آن وجود ندارد که در هنگام خرید باید دقت نمایید.

خرید جعبه ابزار

جعبه ابزارها با کیفیت و قیمت های مختلفی در بازار وجود دارند و عوامل زیادی در تعیین قیمت جعبه ابزار دخیل هستد که از جمله آن ها می توان به اندازه جعبه ابزار، شرکت سازنده و جنس جعبه اشاره کرد. از طرفی جعبه ابزاری باید خریداری شود که مناسب نیاز شما انتخاب شود. برای مصارف خانگی که فقط نگهداری ابزار مهم است و نیاز به جا به جایی خاصی نیست جعبه ابزار پلاستیکی ساده، مقرون به صرفه خواهد بود. اما در صورتی که نیاز به یک جعبه ابزار مقاوم و با طول عمر بالا دارید، خرید جعبه ابزار فلزی گزینه مناسب تری خواهد بود که هزینه بیشتری هم خواهد داشت. در صورتی که قصد خرید جعبه ابزار قلزی با کیفیت و قیمت مناسب را دارید، جعبه ابزارهای برند وفایی ر ا به شما پیشنهاد می کنیم.

در سایت تحسین تولز تمامی مدل های جعبه ابزار وفایی را برای شما قرار داده ایم که با مقایسه آن ها می توانید جعبه ابزار مناسب خود را تهیه کنید.

 

 

نوشته‌های مرتبط
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست