برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کاتر استنلی مدل 073-10-0

  • جنس : استیل ضد زنگ
  • دسته چوبی
ادامه مطلبShow less
بدون مالیات
مرجع:
5625821
نام تجاری:
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
محصولات مرتبط
750,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
قاب از جنس ABS دارای قفل اتو ماتیک تیغ از جنس کربن استیل پوشش رنگی منحصر بفرد (مخملی) دارای ریل استیل مجزا برای تیغه طراحی ارگونومیک و مطابق با ساختار دست طراحی منحصربفرد جهت تعویض آسان و سریع تیغه ساخت چین
610,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
قاب از جنس ABS قاب بزرگ و ضد لغزش دارای قفل اتو ماتیک تیغ از جنس کربن استیل دارای ریل استیل مجزا برای تیغه دارای 2 عدد تیغ اضافه طراحی ارگونومیک و مطابق با ساختار دست طراحی منحصربفرد جهت تعویض آسان و سریع تیغه ساخت چین
توضیحات

کاتر استنلی مدل 073-10-0

آشنایی با برند استنلی:

استنلی برند نام آشنای ابزار و یراق فعالیت خود را از سال1843 میلادی در آمریکا شروع کرد.این برند هم اکنون بیش از 175 سال است که با محصولات نوآورانه،هوشمند و مقاوم خود به تعمیر و محافظت از جهان کمک کرده است.کمپانى استنلى که بیشتر براى ابزار دستى خود شناخته شده است،محصولات دیگرى را نیز شامل می‌شود ازجمله: محصولات امنیتى و ایمنى، سخت افزارى، نصب و راه اندازى بازار مهندسى و زیرساخت و هم اکنون برند استنلی یکی از قدرتمندترین کمپانی های ابزار در سراسر جهان به شمار می رود.

ویژگی های کاتراستنلی مدل 073-10-0:

1-تاشو: کاتر استنلی با داشتن ضامنی در روی دسته خود امکان تا کردن ابزار و حمل ایمنی محصول را فراهم میکند.

2_تیغ قابل تعویض: در قسمتی از بدنه ی این کاتر اهرمی وجود دارد که با چرخاندن آن تیغه ی کاتر قابلیت جدایی و تعویض پیدا می کند.

3_گیره کمری: وجود گیره ی کمری که به صورت فلزی بر روی بدنه کاتر استنلی وجود دارد امکان این را فراهم میکند که این محصول را بتوان از بند کمربند یا کیف ابزار آویزان کرد

4_کیفیت: از نظر کارشناسان ما و با توجه به برند و کیفیت همیشگی محصولات استنلی، این کاتر از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

کاربرد یا مصارف کاتر استنلی مدل 073-10-0:

کاتر از پرکاربردترین ابزاری است که در اکثر کارهای صنعتی و هنری وجود دارد و حتی در اکثر منازل نیز می‌توان این ابزار را یافت.

تیغه ی تیز و بران این محصول برای انواع برش ها ویا برشکاری های ظریف در کارهای هنری مناسب است

همچنین بخاطر قابلیت حمل و تیغه تیز؛کاتر استنلی برای کمپ و کوهنوردی و یا سفر و گردشگری بسیار مناسب است و حتی این کاتر جایگزین خوبی برای چاقو می باشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
5625821
نظرات(6)
رتبه‌بندی کلی
4.7
6 نظرات نوشتن نظر
امتیازدهی
(4.7)
درود
برند استنلی که نیازی به تعریف نداره
در مورد این وبسایت باید بگم تا خرید زدم خیلی زود برام ارسال شد! خیلی سریعتر از سایت معروف که اسمشو همه میدونیم! ضمنا تخفیفی که روی این محصول دادن خیلی عالی بود(یعنی از همه جا خیلی ارزونتر)
فقط پست بخاطر شرایط کرونا حدود 6 روز طول داد تا بسته رو به من برسونه.ولی دیگه همینه کاریش نمیشه کرد.
از تمام دست اندر کاران تحسین ابزار کمال تشکر رو دارم.

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست