برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مجموعه 6 عددی پیچ گوشتی نووا مدل NTS 1650

  • میله از جنس فولاد کروم وانادیوم
  • میله با روکش ساتن کروم با نوک مشکی
  • نوک آهنربایی
  • میله فولادی سخت کاری شده
  • و حرارت داده شده با مقاومت بسیار بالا
ادامه مطلبShow less
بدون مالیات
مرجع:
1952171
نام تجاری:
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
محصولات مرتبط
3,990,000 ‎ریال
(بدون مالیات) 4,990,000 ‎ریال
Special offer
تولید شده از بهترین مواد اولیه آلیاژ S2 جهت عمر طولانی و اثربخشی بیشتر حین کار دارای خاصیت مگنتیک (آهنربایی) در قسمت نوک سری پیچ‌گوشتی ها مقاومت بیشتر در برابر خوردگی، فرسودگی و ضربات سخت تولید شده تحت استانداردهای...
390,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
لامپ نئون داخلی با شدت نور بالا جهت سهولت مشاهده در روشنایی روز و نور شدید قابلیت تعویض لامپ داخلی میله سخت کاری شده ساخته شده از فولاد نوک آبکاری شده با نیکل بدنه با پوشش ABS مقاوم و یک دست با طراحی ضد لغزش پیچ...
توضیحات

مجموعه 6 عددی پیچ گوشتی نووا مدل NTS 1650

شرکت ابزارالات نووا با استفاده از تجربه چندساله گروه صنعتی خویش را در زمینه طراحی گزینش تولید و گرداوری مجموعه‌ایی کامل از ابزار های دستی بادی و برقی در انواع صنعتی و حرفه­ایی خود را از سال 1387 با برند نووا اغاز کرده است.در بخش تحقیق و توسعه این شرکت با بهره گیری از علم روز دنیا همواره نسبت به نواوری و تولید محصولات جدیدو با کیفیت نسبت به محصولات قبلی خود ارائه نموده است شرکت ابزار یراق نووا با قدرت و در زیر سایه تعهد و تخصص پرسنل خود توانسته است از ابتدای شروع فعالیت شرکت تا به امروز ابزارهای متنوع و کارامد و منحصر به فرد خود را مناسب با نیاز روز دنیا گرداوری کرده و به یکی از شناخته شده ترین برندهای فعال در بازار ایران تبدیل شود و توانسته است در راستای تولید داخلی و کارافرینی گام بردارد.

ویژگی‌های پیچ گوشتی NTS 1650 نووا

پیچ گوشتی‌ها از متداول‌ترین ابزار الات مورد استفاده در صنعت می باشند. پیچ گوشتی‌ها از خانواده ابزار الات‌دستی هستند که به منظور باز یا بسته کردن انواع پیچ‌ها مورد استفاده قرار می گیرند. از ان‌جا که این نوع پیچ گوشتی ابزاری است که با کمک و استفاده از نیروی گشتاوری و اهرمی انجام می‌گیرد قطر بزرگ دسته پیچ گوشتی نووا مدل NTS1650 باعث افزایش گشتاور و به حداکثر رسیدن نیرو گردیده است. مجموعه ی 6 عددی پیچ گوشتی نووا مدل NTS 1650 یک ست کامل از پیچ گوشتی هایی است که تمام امور خانه را می توان به وسیله ی آن انجام داد.

مشخصات مجموعه 6 عددی پیچ گوشتی نووا مدل NTS 1650

روکش پلاستیکی نرم دسته مجموعه 6 عددی پیچ گوشتی نووا مدل NTS 1650 نیز باعث افزایش کنترل بر ابزار و راحتی کاربرد گردیده است. طراحی ارگونومیک دسته پیچ گوشتی مدل NTS 1650 شرکت نووا که یکی از با کیفیت‌ترین محصولات این شرکت است به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی اسوده از این محصول بهره ببرید. دراین پیچ گوشتی دسته ی پلاستیکی ضد لغزش و دسته های سوراخ دار به منظور اویزان کردن پیچ گوشتی ها به منظور اسایش مشتری تعبیه شده است.

این محصول یک مجموعه 6 عددی است که دارای میله تولید شده از جنس کروم وانادیم است که حرارت داده شده و سخت کاری شده است که شامل سه عدد پیچ گوشتی دو سو به سایزهای 3*100 و  6*125 و 5*100 و سه عدد پیچ گوشتی چهارسو به سایزهای 3*100 و 6*125 و 6*100 می‌باشد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
1952171

مشخصات

نوع
دو سو , چهار سو
تعداد
6
جنس سری
کروم وانادیوم
روکش
ساتن کروم
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
4
1 نظرات
امتیازدهی
(4)
جنس خوبی داره..و قیمت مناسب و پرکاربرد

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

نوع دو سو , چهار سو
تعداد 6
جنس سری کروم وانادیوم
روکش ساتن کروم

واتس اپ

تنظیمات

فهرست