برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

فتوسل میتره توان 30 آمپر کارتن 60 عددی

  • فتوسل 30 آمپر
  • ولتاژ ورودی و خروجی  180 ~ 240 VAC
  • درجه حفاظت IP44
  • شدت نور برای قطع و وصل 20-60 لوکس
ادامه مطلبShow less
102,000,000 ‎ریال بدون مالیات
(1,300,000 ‎ریال هر عدد)
2 روز
مرجع:
201840
نام تجاری:
موجود در انبار فروشنده
فروشنده
شرکت میتره
  • تعداد محصولات
    72
محصولات مرتبط
125,000,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
تعداد دوردر دقیقه : 2800  قابلیت دودور چرخشی و حالت چکشی مجهز به آرمیچر با سیم پیچ مسی دارای دسته جانبی گردان 360 درجه ارگونومیک مجهز به دو بلبرینگ در قسمت جلوی شفت جهت جلوگیری از لنگی سه نظام دریل نوع سه نظام : 13...
12,084,000 ‎ریال
(بدون مالیات) 12,720,000 ‎ریال
پیشنهاد ویژه محدود
تعداد در کارتن: 12 عدد بدنه ضد ضربه و محکم  روکش لاستیکی ضربه گیر تیغه سفید رنگ با روکش مات قلاب آهن ربایی و تیغه چهار پرچ صفر اتوماتیک دارای سیستم دو ترمزه مجهز به بند پارچه ای مقاوم ساخت چین
8,607,000 ‎ریال
(بدون مالیات) 9,060,000 ‎ریال
پیشنهاد ویژه محدود
تعداد در کارتن: 12 عدد بدنه ضد ضربه و محکم  روکش لاستیکی ضربه گیر تیغه سفید رنگ با روکش مات قلاب آهن ربایی و تیغه چهار پرچ صفر اتوماتیک دارای سیستم دو ترمزه مجهز به بند پارچه ای مقاوم ساخت چین
توضیحات
 

فتوسل چیست  ؟

 
 

رله روشنایی فتوسل (Photocell) یک سنسور حساس به نور است که با برخورد شعاع های نوری با صفحه آن، می تواند ولتاژ تولید کرده و با استفاده از آن ولتاژ میتواند رله ای را جهت قطع یا وصل مدار به کار اندازد.

این سنسور که از یک جسم نیمه هادی با مقاومت بالا ساخته شده است با روشن شدن محیط، فوتوسل ولتاژی را تولید می کند، و توسط این ولتاژ تولید شده به رله ای فرمان می دهد که مدار را قطع کند. و در زمانی که محیط تاریک باشد، به دلیل عدم وجود نور، دیگر ولتاژی تولید نشده و جریانی به رله نمی رسد که به مدار دستور قطع جریان را بدهد، و به این ترتیب مدار قطع می شود. این وسیله را در مراکز برق نصب می‌کنند و همراه آن یک تقویت کننده وجود دارد که تغییرات جریان در اثر نور تقویت می‌کند و رله بکار می‌اندازد.

آموزش نصب رله روشنایی فتوسل 30 آمپر میتره

اگر قصد خرید فتوسل را دارید پیشنهاد می کنید نحوه نصب آن را نیز بررسی کنید. فوتوسل وسیله‌ای الکترونیکی است و به همین دلیل خود این وسیله برای کار کردن نیز به دو سیم فاز و نول جداگانه نیاز دارد. طریقه نصب نیز درست شبیه به کلید تک پل است، تنها برای راه‌اندازی خود فوتوسل به یک سیم نول جداگانه هم نیاز داریم.

روش تست فتوسل 30 آمپر میتره

برای تست در محیط روشن یا روز، یک پلاستیک مشکی را روی سطح سفید فتوسل بکشید بعد از حدود ۲۰ الی ۶۰ ثانیه فوتوسل فرمان وصل را  داده و چراغ ها را روشن میکند با برداشتن پلاستیک مشکی و تابش نور به فتوسل بعد از همان روز همان زمان، فتوسل فرمان قطع را داده و چراغ ها را خاموش می نماید.

نکات مهم برای استفاده

توجه نمایید این محصول میتره جهت راه اندازی بارهای مقاومتی همچون لامپ رشته ای طراحی شده است. جهت راه اندازی بارهای سلفی و خازنی همچون درایور ها و لامپ های ال ای دی به دلیل جریان بالا در هنگام راه اندازی از رله یا کنتاکتور خارجی مناسب استفاده شود.

فتوسل ۱۰ آمپیر یا ۱۶ آمپر انتخاب کنیم ؟

آمپر فوتوسل را باید با توجه به جریان بار (مصرف کننده) که در مدار از این وسیله استفاده گرفته می شود انتخاب کنید. مثلا اگر جریان مصرفی شما کمتر از ۱۰ آمپر است فتوسل ۱۰ آمپر و در صورتی که جریان بین ۱۰ تا ۱۶ آمپر است از فتوسل ۱۶ آمپر استفاده نمایید.

کاربرد های فتوسل 30 آمپر میتره

این محصول بطور کلی کاربردها و استفاده های مختلفی با توجه به محیط و عملکرد دارند. در ادامه به چند مورد از مهمترین کاربردها اشاره شده است.

 

  • جهت روشن کردن اتوماتیک لامپ ها در هنگام تاریک شدن هوا و خاموش کردن آنها در زمان روشنی هوا
  • صرفه جویی در مصرف برق و افزایش عمر مفید لامپ ها
  • روشن و خاموش کردن لامپ درب منازل، پارکینگ، باغ، حیاط و سایر محوطه ها
  • روشن و خاموش کردن لامپ ویترین و تابلو های فروشگاه ها
  • استفاده در خطوط روشنایی معابر

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
201840

مشخصات

ولتاژ
180~240 آمپر
فرکانس
50-60 مگاهرتز
جنس بدنه
پلاستیک
سایر توضیحات
جریان بار: 16 آمپر
شدت نور برای قطع و وصل: 20-60 LUX
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

ولتاژ 180~240 آمپر
فرکانس 50-60 مگاهرتز
جنس بدنه پلاستیک
سایر توضیحات شدت نور برای قطع و وصل: 20-60 LUXجریان بار: 16 آمپر

واتس اپ

تنظیمات

فهرست