برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دستکش ایمنی رونیکس مدل RH-9001

  • جنس کفی : لاتکس ضد برش
  • پارچه مستحکم و مقاوم
ادامه مطلبShow less
450,000 ‎ریال بدون مالیات
مرجع:
6304521
نام تجاری:
موجود در فروشگاه تحسین
فروشنده
فرا ابزار
  • تعداد محصولات
    589
محصولات مرتبط
توضیحات

دستکش مدل RH-9001

یکی از تاثیرگذارترین محصولات در تمامی صنایع وسایل ایمنی هستند. یکی از این وسایل ایمنی دستکش ‌ها هستند. دستکش ها هر کدام متناسب با صنعتی ساخته شده اند و احتمال وقوع بسیاری از حوادث را کاهش داده اند. همچنین استفاده از دستکش ها باعث شده که راندمان کاری نیز افزایش پیدا کند. با این حال بسیاری از افراد در هنگام کار از دستکش مخصوص استفاده نکرده و استفاده از آن را مزاحم کار خود می دانند.

یکی از شرکت‌ هایی که در زمینه تولید ابزار آلات برشی، سوراخ کاری، بادی، برقی، دستی، ایمنی و .. شرکت رونیکس است که در 11 کشور دنیا به ساخت و عرضه محصولات می پردازد. محصولات این شرکت بر اساس استانداردهای آلمانی و ژاپنی تولید می شوند. محصلات این شرکت با گارانتی به مشتریان عرضه می شوند. این شرکت محصولات خود را پیش از ارائه به بازار بررسی و کنترل می کنند و پس از اطمینان از سلامت آن ها را وارد بازار می کنند.  محصولات این شرکت به علت قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی که دارند به سرعت در میان مردم محبوب شدند.

بررسی دستکش مدل RH-9001

یکی از محصولاتی که توسط این شرکت ارائه می شود دستکش مدل RH-9001 است. دستکش لاتکس در مصارفی چون تعمیرات، حمل و نقل، گرفتن و مونتاژ کردن، کار با بتن و آجز و چوب زدن به کار می رود. این دستکش ها خاصیت ارتجاعی بالا دارند و در برابر پارگی مقاوم هستند. همچنین در برابر واکنش پذیری با الکل مقاوم هستند. دستکش مدل RH-9001 در ابعاد  12*24 سانتی متر و وزن 24 گرم تولید می شوند. جنس دستکش مدل RH-9001 کتان و لاتکس است و بر اساس استاندارد EN388 طراحی و تولید می شوند. به واسطه کفی چروکی که دارند ضد لغزش بوده، اما در برابر آب مقاوم نیستند. ضخامت لاتکس  در دستکش مدل RH-9001 بالاست و در برابر سایش و برش و سوراخ شدن نیز مقاومت بالایی دارند. از آن جایی که این دستکش ها با بافت نخی کتان داخلی تولید می شوند موجب حس خنکی در حین کار می شوند. دستکش مدل RH-9001 توسط ماشین های بافت تمام اتوماتیک تولید می شوند. شرکت رونیکس در تولید این محصول استاندارد CE اروپا را دریافت نموده است.

دستکش ایمنی لاتکس رونیکس 

مدل محصول: RH-9001

برند: رونیکس 

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و الیاف پنج نخ
  • مقاوم در برابر سایش، برش، پارگی و سوراخ شدن
  • سر آستین کشبافت
  • لایه لاتکس مقاوم با ضخامت بیشتر
  • ضد لغزندگی
  • ضد سایش
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
6304521
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست