برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلمبه دستی نووا مدل 9016

  • سیلندر بزرگ باد 540 میلیمتری
  • حداکثر فشار باد تولیدی 120PSI
  • تولید شده از بهترین و با دوام ترین متریال
  • شلنگ باد با دوام و انعطاف پذیر تولید شده از بهترین متریال
  • بسیار سبک جهت حمل و نقل آسان
  • طراحی ویژه و منحصر به فرد
ادامه مطلبShow less
بدون مالیات
مرجع:
202202
نام تجاری:
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
فروشنده
ابزار جوش و برش پارس
  • تعداد محصولات
    249
محصولات مرتبط
3,850,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
میزان فشار کاری این تلمبه دستی : 17.5 بار قابلیت حمل آسان ساخته شده از آلومینیوم ابعاد تلمبه باد : 190 * 27.5 میلیمتر طول کلی در حالت باز : 345 میلیمتر این تلمبه دستی ایده آل برای فضاهای محدود است. وزن تلمبه باد :...
توضیحات

تلمبه دستی نووا مدل 9016

تولید و عرضه ی لوازم صنعتی و ابزار آلات یکی از حساس ترین تولیدات است. چرا که محصولات صنعتی و ابزار ها عموما در شرایط سخت مورد استفاده قرار میگیرند و لازم است که دارای دوام خوبی باشند تا دچار آسیب نشوند و بتوانند آن طور که باید نیاز استفاده کنندگان را برطرف سازند. شرکت نووا یکی از تولید کنندگان همین وسایل و ابزار ها است. این شرکت که در چند کشور جهان از جمله آلمان، کره جنوبی، تایوان، چین دارای کارخانه های تولیدی است. همین موضوع گواه میزان اعتبار این شرکت می باشد. تولیدات این شرکت همه بر دو اصل استقامت و کیفیت عملکرد پایه گذاری و طراحی شده اند همین ویژگی ها باعث شده ابزار آلات نووا یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه تهیه ابزار های صنعتی می باشند.

بررسی تلمبه دستی نووا مدل 9016

تلمبه های دستی از وسایلی اند که در برخی مشاغل کاربرد بسیاری دارند. از دوران کودکی خود به یاد دارید که با استفاده از همین تملبه ها اقدام به باد کردن چرخ دوچرخه های خود می کردیم. تلمبه دستی نووا مدل 9016 یکی از بهترین تلمبه های دستی ساخته شده موجود در بازار است. این محصول از لوازم بسیار با کیفیت ساخته شده است و هر کدام از بخش های این دستگاه را بررسی کنیم به کیفیت مواد اولیه آن ها پی خواهیم برد. تلمبه دستی نووا بسیار سبک ساخته شده است و وزن آن چیزی در حدود 500 گرم می باشد که می توان آن را به سادگی حمل کرد و در صندوق عقب اتوموبیل به راحتی جای میگیرد. سیلندر باد تلمبه دستی نووا مدل 9016 حدود 540 میلی متر طول دارد که می تواند تا 120 Psi باد را تولید کند که فشار بسیار قابل توجهی برای مصارف عادی به شمار می آید. این دستگاه برای دوچرخه سواران بسیار کارآمد خواهد بود چرا که به دلیل طراحی سبک آن می تواند به راحتی حمل شود. شما می توانید تلمبه دستی نووا مدل 9016 را به سادگی سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.

پایه پهن با طراحی آجدار جهت ثبات بیشتر
شلنگ با دوام و انعطاف پذیر
وزن کم

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
202202

مشخصات

وزن
695 گرم
نوع
دستی
جنس
استیل
ابعاد
55×22×10 سانتی‌متر
تعداد سیلندر
یک سیلندر
فشار سنج
ندارد
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

وزن 695 گرم
نوع دستی
جنس استیل
ابعاد 55×22×10 سانتی‌متر
تعداد سیلندر یک سیلندر
فشار سنج

واتس اپ

تنظیمات

فهرست