برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بکس بادی نووا مدل S 1000

بدون مالیات
مرجع:
4099782
نام تجاری:
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
محصولات مرتبط
68,000,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
دارای مکانیزم 2 چکشه جهت تولید قدرت یکنواخت دارای بدنه مستحکم و بادوام دارای قابلیت تنظیم مقدار گشتاور طراحی ورودی هوای دستگاه با قابلیت چرخش 360 درجه مجهز به ماشه ی گازی بزرگ طراحی ارگونومیک تفنگی شکل ضد تعریق و ضد...
2,170,000,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
 ساخت آمریکا حداکثر گشتاور  ۴۴۰۶ نیوتن متر سرعت چرخش آزاد دستگاه ۵۰۰۰ دور در دقیقه مستقیم با شفت کوتاه مجهز به دیمر تنظیم گشتاور دکمه تغییر جهت چرخش جنس بدنه از فلز و تیتانیوم مقاوم در برابر ضربه
توضیحات

ویژگی های بکس بادی نووا مدل  S 1000

آچار بکس بادی  مدل  S 1000 محصول کشور تایوان و ساخت شرکت نووا می باشد. نووا یک کمپانی گسترده است که سالانه حجم زیادی ابزارآلات را وارد بازار می کند و کیفیت کالاهای آن مورد رضایت مشتریان قرار دارد. بدنه ی این آچار بکس از جنس کامپوزیت می باشد که علاوه بر استحکام بالایی دارد به دلیل کم بودن وزن آن، دستان شما را حین کار طولانی مدت خسته نمی کند. دسته ی این ابزار به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در داخل دست شما قرار می گیرد و راحتی بیشتر شما را به ارمغان می آورد.

حداکثر نیروی گشتاوری که این اچار بکس می تواند تولید کند 1111 نیوتون متر می باشد و فشار هوای 6.2 بار از کمپروسور دریافت می کند. سرعت چرخش این آچار بسیار مطلوب و حداکثر 8500 دور بر دقیقه می باشد. برای استفاده از این محصول کافی است آن را توسط شلنگ به یک کمپروسور باد متصل کنید. همچنین این کالا دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد.

انواع بکس بادی

بکس های بادی به شکل های مختلف تولید می شوند: تفنگی، سرکج، مستقیم، صلیبی و نوک بلند. بکس بادی نوک بلند برای فضاهایی که بکس بادی در آن جا نمی شود، کاربردی می باشد. بکس ها در انواع برقی و شارژی نیز موجود می باشند. نوع برقی نیز قدرتمند می باشد ولی نه به اندازه بادی و برای کارهای کوچک کارگاهی و خانگی به کار می رود.

کاربرد بکس بادی

انسان ها همواره به دنبال راهی برای آسان تر کردن کار ها بوده اند. کشف الکتریسیته و تولید انبوه این انرژی مهم ترین عامل پیشرفت تکنولوژی و تولید ابزار های جدید است. ابزار های نوین دقت بالایی دارند و سعی شده است دخالت انسان در آن کمتر شود. یکی از ابزار های پر کاربرد در مکانیکی ها، کارگاه ها و... آچار بکس بادی می باشد. شما حتما این وسیله را در تعمیرگاه های خودرو دیده اید و به خوبی با کاربرد آن در باز و بسته کردن پیچ ها آشنایی دارید.

بکس بادی

مدل محصول: S1000

برند: نووا

بدنه از جنس کامپوزیت مقاوم و سبک برای استفاده طولانی مدت
مکانیزم داخلی: TWIN HAMMER (2چکشه)
دسته با طراحی منحصر بفرد برای راحتی بیشتر در هنگام کار
دارای استاندارد SGS ISO9001
ساخت تایوان

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
4099782

مشخصات

سایز
درایور 1/2 اینچ - Nm 1111
درایو
1/2
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

سایز درایور 1/2 اینچ - Nm 1111
درایو 1/2

واتس اپ

تنظیمات

فهرست