برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

اره باغبانی نووا مدل NTS 2212

  • تیغه از جنس فولاد  (SK-5(JIS
  • دندانه های سه پهلوی سخت کاری شده به روش Impulse
  • دسته پلاستیکی ضد لغزش برای راحتی بیشتر حین کار
  • برش بسیار سریع و روان
  • مجهز به غلاف کمری لاستیکی
  • ضامن فلزی محکم و فشاری
  • تیغه قابل تعویض
  • طول تیغه 120 میلیمتر
  • ساخت کره جنوبی
ادامه مطلبShow less
بدون مالیات
مرجع:
4009575
نام تجاری:
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
محصولات مرتبط
توضیحات

اره باغبانی نووا مدل NTS-2212

اطراف ما گیاهان مختلفی وجود دارند، از بوته ها و گل های کوچک تا درختانی با ارتفاع چندین متر. همه این گیاهان برای استفاده ی انسان خلق شده اند که مزایای زیادی در اختیار انسان قرار می دهند اما بهره وری از آن ها نیازمند مراقبت می باشد. آسیب های زیادی گیاهان را تهدید می کند مانند آتش سوزی، افت ، شکستن شاخه ها در هنگام بارش برف و... .بیشتر این آسیب ها توسط انسان ها کنترل شده است. هرس کردن یکی از راه هایی است که انسان برای دفع افت و یا جلوگیری از شکستن درخت در مقابل ریزش برف بکار گرفته است. ابزار های متنوعی برای هرس کردن درختان وجود دارد مانند ؛ انواع اره ها ،قیچی ها، میوه چین ها و... . قیچی ها برای بریدن شاخه هایی با قطر کم مناسب هستند ولی اگر قطر برش شما زیاد باشد، شما نیاز به یک اره دارید.

انواع اره های باغبانی 

اره های مورد استفاده در باغبانی انواع متفاوتی دارند مانند اره های دستی ،بنزینی و برقی. اره های دستی برای مصرف های محدود بکار می رود و برای استفاده گسترده استفاده از اره های بنزینی و موتوری ساده تر است چرا که انرژی و وقت کمتری صرف می کنند.

بررسی اره باغبانی نووا مدل NTS-2212

اره باغبانی نووا مدل NTS-2212 یک اره ی دستی است که برای مصرف باغبانی بکار می رود. این محصول متعلق به شرکت پرطرفدار ابزار نووا که عمدتا در آسیا شرقی فعالیت دارد، می باشد. شرکت نووا در کشورهای زیادی فعالیت می کند که این اره محصول کره ی جنوبی می باشد. جنس تیغه های این اره از جنس فولاد سخت sk-5 می باشد که به سادگی تیغه ی این اره را می توانید تعویض کنید.

طول تیغه ی این اره 12 سانتی متر بوده و از دندانه های سه پهلو ساخته شده است. تیغه ی این محصول به گونه ای است که کار برش را تسهیل می کند. دسته ی پلاستیکی این محصول ضد لغزش می باشد و از آسیب و خستگی دستان شما جلوگیری می کند. این اره فقط 200 گرم وزن دارد که حمل آن را بسیار آسان می کند. این اره برای بریدن شاخه های تر و خشک بکار می رود و محدودیتی در این زمینه ندارد. همچنین این محصول دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی نیز می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
4009575

مشخصات

وزن
216 گرم
جنس
فولاد
سایر توضیحات
تیغه قابل تعویض
ابعاد
19x9x4 سانتی‌متر
طول تیغه
120 میلی متر
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

وزن 216 گرم
جنس فولاد
سایر توضیحات تیغه قابل تعویض
ابعاد 19x9x4 سانتی‌متر
طول تیغه 120 میلی متر

واتس اپ

تنظیمات

فهرست