برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ادمین کیست

نوشته شده در تاریخ10 ماه پیش توسط

ادمین کیست؟

ادمین فردی است که مدیریت یک پیج یا یک سایت را بر عهده می‌گیرد. دیکشنری‌های انگلیسی کلمه‌ی Administrator را «مدیرِ یک سازمان، کسب‌وکار و غیره» ترجمه کرده‌اند.اما امروزه این واژه معنای دیگری نیز پیدا کرده است. با گسترش شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال، کسب‌وکارهای زیادی در بستر وب به‌وجود آمده‌اند که هریک نیازمند یک مدیریت خوب برای رشد تجارت خود می‌باشند.افراد زیادی در دنیا همواره در حال کسب مهارت بیشتر برای انجام تخصصی تر و بهتر این کار می باشند .

 وظایف ادمین به صورت کلی، انتشار محتوا، تولید محتوا و پاسخ به مخاطبین است.

همچنین یک ادمین باید دارای مهارت‌های خاصی باشد که در این مقاله به آن می پردازیم.

ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام کیست؟

ادمین اینستاگرام فردی است که مدیریت یک صفحهٔ اینستاگرامی را بر عهده می‌گیرد و وظایفی نظیر انتشار مرتب پست‌ها، پاسخ دادن به کامنت‌ها و دایرکت‌ها را بر عهده دارد. چنین فردی معمولاً باید دارای مهارت‌های کپشن نویسی و تولید محتوا نیز باشد. بسیاری از پیج‌هایی که در اینستاگرام مخاطب بالا دارند، یک ادمین را برای مدیریت پیج خود استخدام می‌کنند. چرا که ممکن است از پسِ پاسخ دادن به حجم بالای دایرکت‌ها و کامنت‌ها برنیایند. همچنین داشتن یک فرد که به صورت اختصاصی فقط پیج را مدیریت می‌کند، می‌تواند نظم صفحه را بیشتر کند و رضایت مخاطبان بالا برود.

پیج های کوچک تر و تازه کار تر نیز برای افزایش فالوور و تولید محتوای درست و هدفمند نیاز به ادمین دارند.

در واقع مدیریت یک وب‌سایت یا پروفایل در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیاز به تولید محتوای جذاب و کاربر پسند، برنامه‌ریزی و تخصص در این زمینه دارد.

هر پیج اینستاگرامی برای موفقیت و دریافت بازخورد مثبت و عالی از فالوورهایش نیازمند تحلیل رقبا، تدوین و تولید محتوای جذاب می‌باشد.

وظایف ادمین پیج در شبکه‌های اجتماعی

انتشار محتوا به صورت مستمر و منظم

نوشتن کپشن‌های متناسب

تولید محتوای غیز تکراری و خلاقانه

استفاده از هشتگ‌های هوشمندانه و هدفمند

پاسخگویی به پیام‌های دایرکت، استوری‌ها و کامنت‌ها

استفاده از روش‌های مختلف و تبلیغات برای افزایش فالورها و لایک پست‌ها

آشنایی با روش‌های افزایش بازدید برای پست‌های ویدیویی

حفظ امنیت پیج ایسناگرام

بیو نویسی و انتخاب پروفایل

آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی  مثل فتوشاپ

 آشنایی با  نرم‌افزار ادیت فیلم مثل این شات پریمیر و یا افترافکت و..

افزایش تعامل پیج (Engagement Rate Optimization)

داشتن روابط عمومی خوب

 ادمین حرفه ای

تعامل با مخاطبین یکی از مهم‌ترین مسائل برای کسب‌وکارهاست. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیز بر پایهٔ تعامل بنا شده و کسب‌وکارها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. قطعاً مخاطبان در قسمت کامنت‌ها و دایرکت، پرسش‌های مختلفی مطرح می‌کنند. ادمین نیز باید با نهایت احترام و ادای تمام آداب، پاسخ مخاطبان را بدهد؛ حتی اگر مخاطب این آداب را رعایت نکند

ادمین اینستاگرام

در کل سه مدل ادمین داریم

ادمینی که  مدیریت یک پیج را بر عهده دارد و کارهای ابتدایی مثل انتشار پست و استوری، پاسخ دادن به دایرکت‌ها و کامنت‌ها را انجام می‌دهد.

برای استخدام ادمین اینجا کلیک کنید

 ادمینی که وظیفهٔ تولید محتوای حرفه‌ای (کپشن و عکس) را هم علاوه بر موارد بالا بر عهده داشته باشد.

و ادمینی که مهارت‌های گرافیکی داشته باشند و بر نرم افزارهایی مثل فتوشاپ و پریمیر تسلط کافی داشته باشند و بداند که چگونه باید با مخاطبان و مشتریان صحبت کند.

 

کارخانه ی تولید محتوای ما ضمن اینکه به شما ادمینی با مهارت های لازم را معرفی می کند به صورت جداگانه تولید محتوا(ساخت پست استوری تیزر و ویدیو و..) نیز انجام می دهد.

نوشته‌های مرتبط

چگونه فالوور بگیریم

توسطنگین فرهید 10 ماه پیش
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست