برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

راهنمای خرید هدیه برای روز پدر

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش

پدر نهایت انسانیت و مردانگی ،ستون و امنیت خانه است.روز پدر شاید بهانه ایی باشد تا با گرفتن کادو هر چند ناچیز جبران زحماتش را بکنیم.حالا نه تنها روز پدر بلکه به مناسبت های مختلف میتوانیم بهترین کادو را به پدر یا پدربزرگ ، همسر یا فرزند بدهیم.نزدیک این روزها بسیاری از بانوان یا فرزندان تلاش میکنند که هدیه مناسب تهیه کنند و با این سوال مواجه میشوند که   

برای روز پدر چی بخرم؟

ما در مجموعه ابزار تحسین به شما کمک میکنیم تا به راحتی بتوانید هدیه روز پدر را از ابزار آلات با تنوع بالای اقلام و قیمت مناسب انتخاب و تهیه بفرمایید.

ست هدیه ابزار 

مجموعه ابزار تحسین برای راحتی و سهولت در انتخاب یک سری مجموعه هدیه ابزار ،در تنوع های مختلف اقلام و . قیمت مناسب برای شما عزیزان انتخاب کرده است که میتواند هدیه بسیار مناسبی برای روز پدر باشد . می توانید از این مجموعه در سایت دیدن فرمایید.

ابزار دستی

این که پدران عاشق تعمیر و باز و بسته کردن وسایل برقی خانه هستند ،مخصوصا اگر باز نشسته باشند یا کارشان در خانه باشد بر هیچ کس پوشیده نیست . برای تعمیر وسایل مختلف همیشه به پیچ گوشتی ، آچار ، انبردست ، چکش و غیره... نیاز دارند.یک کیف ابزار با ابزار دستی می تواند هدیه هیجان انگیزی برای مردان باشد.ابزار های دستی در ابزار تحسین غالبا از نوع با کیفیت و درجه 1 گرد آوری شده و عموما از برندهای نووا و رونیکس می باشد این برندها میتوانند پدرتان را غافل گیر کند .در ابزار های دستی گروه صنعتی تحسین ،صدها تنوع ابزار موجود است که شما می توانید بسته به نیازتان به راحتی انتخاب مناسبی داشته باشید.

                          

متعلقات خودرو

پدرهایی هستند که اعضای خانواده فکر می کنند که عاشق ماشین شان هستند و بیشتر از همه چیزی دوستش دارند.شاید این حقیقت وجود نداشته باشد ولی ماشین برای مردان یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز زندگی است، که ممکن است ساعتها وقتشان را صرف تمیز کردن ، تعمیر و نگه داری از آنها بکنند. شاید پدر شما هم این طور باشدکه به ماشین شخصی خود علاقه مند است و به متعلقات و لوازم جانبی خودرو اهمیت می دهد.

قفل فرمان یا پدال از همین قبیل وسایل است . همچنین می توانید انواع متعلقات خودرو از جمله جک ، کمپرسور فندکی و ده ها ابزار دیگر را در ابزار تحسین انتخاب و تهیه بفرمایید.

                          

ابزار باغبانی

یکی از کارهایی که خیلی از پدران یا حتی مادران به آن علاقه مند هستند کار باغبانی در حیات خانه ،باغچه یا ویلا است. باغبانی شاید برای پدرانی که باز نشسته هستند و ممکن است هر ساعت برایشان در خانه کسل کننده باشد یک نوع سرگرمی بسیار جذاب و دوست داشتنی محسوب می شود و هم اوقات فراغتشان را پر می کند هم برای شادی روحشان بسیار مفید است.

مجموعه نسبتا کامل از ابزار باغبانی در ابزار تحسین موجود است که می تواند هدیه خوبی برای روز پدر باشد.

                         

ابزار برقی

کدام چدری را می شناسید که دلش نخواهد با وسایل برقی کار کند . حتی برای نصب تابلویی روی دیوار ممکن است ساعتها وقت بگذارند. ابزارهای برقی از جمله دریل ، مینی فرز ، فرز ، ابزارهای برقی نجاری همیشه در بین مردان بسیار محبوب بوده و حتی اگر مرد خانه متخصص و یا حرفه ایی هم نباشد وجود این ابزار الات در خانه برای روز مبادا ضروری است.

دریل یک وسیله بسیار کلاسیک در جعبه ابزار هر پدری است ،که شاید فکر کمتر کسی به این وسیله برسد که میتواند هدیه ایی بسیار ارزشمند برای پدرتان باشد.

                          

کارواش

امروزه کارواش بردن ماشین هم وقت زیادی را از آدم صرف می کند هم هزینه ی زیادی دارد .پدرها اصولا حوصله در صف ایستادن کارواش را ندارند و از طرفی دوست دارند همیشه ماشین شان برق بزند و تمیز باشد . و حتی دوست دارند همیشه بهشان پیشنهاد بدهید که ماشین شان را تمیز می کنید و با کمال میل از این کار استقبال می کنند .این روزها کارواش های خانگی با توجه به اینکه هم در مصرف آب و هم در مصرف برق صرفه جویی میکنند ،در منازل مسکونی بسیار پر کاربرد شده است .کارواش هیوندای و رونیکس جزو کارواش های این مجموعه هستند که با وزن سبک و اندازه کوچکشان به راحتی درون صندوق عقب ماشین و یا گوشه انباری جا می شوند.با

با توجه به اینکه چدران در تمیز کردن منازل هم وقت صرف می کنند این دو نمومنه کارواش می تواند هدیه خوبی برای روز پدر باشد.

                          

لامپ و روشنایی

یکی از عناصر مهم در آرایش خانه نحوه نور پردازی آن است . میزان نور و هم چنین کیفیت آن تاثیر مستقیمی بر روی جسم و روح انسان می گذارد و باعث ارامش می شود.نور و روشنایی منازل ،باغ  و ویلا امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که آسایش ،آرامش و انرژی را فراهم میکند .به راحتی میتوانید با این اقلام پدران و مادران را خوشحال نمود.

                          

پیشنهاد ابزار تحسین برای هدیه روز پدر

ما هر ابزاری که برای هدیه روز پدر مناسب است را در اینجا (پیشنهاد ابزار تحسین برای هدیه روز پدر) گرد آورده ایم که شما بتوانید به راحتی از میان صدها تنوع ابزار آلات هدیه مناسب در شان پدرانتان را انتخاب کنید . در نهایت یادمان نرود چیزی که هدیه را ویژه میکند ، عشق و محبتی است که نثار پدرانمان می کنیم.

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست