برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دسته بکس جغجغه ای چیست و چه کاربردی دارد ؟

نوشته شده در تاریخ3 سال پیش

نحوه عملکرد دسته بکس جغجغه ای چگونه است ؟

دسته بکس جغجغه ای چیست ؟


دسته بکس های جغجغه ای در شکل ها و اندازه های زیادی تولید می شوند. و تقریباً می توانند از پس انجام هر کاری بر بیایند. دسته بکس های جغجغه ای با داشتن سری هایی که به آن متصل می شوند قدرت و سرعت بیشتری را بدون سر خوردن ابزار یا آسیب زدن به پیچ ها یا مهره ها فراهم می کنند. کافیست یک سری قابل تعویض را درون دسته بکس جغجغه ای قرار دهید. و برای انجام سریع و درست کار آماده خواهید بود.

دسته بکس جغجغه ای ابزاری چند کاربرده و با استفاده ی آسان است که با حرکت چرخشی پیوسته پیچ ها و مهره ها را باز یا بسته می کند. دسته بکس جغجغه ای از سری های قابل تعویض استفاده می کند که در اندازه های مختلف موجود هستند تا به اندازه های مختلفی از اتصالات بخورند.

دسته بکس های جغجغه ای

رابطه تعداد دندانه های چرخ دنده و دوران آچار


تعداد دندانه های چرخ دنده هر چه بیشتر باشد، کمان دوران کوتاه تر بوده در نتیجه در مکان هایی که جای دست کم است و آچار فضای دوران کمی دارد، حرکت های

کم دست هم، می تواند پیچ را بچرخاند. همینطور در مورد آچار های یک سر جغجغه، هر چه تعداد دندانه ها بیشتر باشد، پیچ و مهره سریعتر در آچار جا می خورد. به عنوان مثال اگر چرخ دنده، 15 دندانهداشته باشد پس زاویه 360 درجه به 15 زاویه و کمان 24 درجه تقسیم می شود. چنانچه فضای آزاد برای حرکت دست شما کمتر از این زاویه یعنی 24 درجه باشد، کارایی آچار جغجغه رضایت بخش نخواهد بود. حال آنکه اگر تعداد دندانه 30 عدد باشد، این زاویه به 12 درجه کاهش می یابد.

انواع آچار جغجغه ای

سایر ویژگی های آچار جغجغه ای استنلی که می توان از آنها نام برد:

گارانتی مادام العمر.

دکمه آزادکن سریع جهت جدا نمودن و تعویض آسان سوکت ها.

دسته با نقش برجسته که سبب کنترل آسان ابزار و راحتی کاربر می باشد.

پوشش آب کاری کروم سیاه، که در برابر زنگ زدگی و خورده شدن مقاومت می کند.

کم حجم و کوچک بودن کلید معکوس کننده دوران، از تعویض ناخواسته آن جلوگیری نموده، همچنین امکان کار فقط با یک دست را ایجاد نموده است.

 شما می توانید برای سفارش محصول دسته بکس جغجغه ای و انواع دیگر محصولات به سایت ابزار تحسین مراجعه نمایید .

نوشته‌های مرتبط

ابزار بکس بادی

3 سال پیش
ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست