برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

فرز آهنگری توسن مدل 3061A

  • توان : 2200 وات
  • سرعت در حالت آزاد : 8500 دور بر دقیقه
  • وزن : 5.90 کیلوگرم
  • رزوه مهره : M14
  • قطر صفحه : 180 میلی متر
  • طول کابل : 2 متر
ادامه مطلبShow less
بدون مالیات
مرجع:
204627
نام تجاری:
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
محصولات مرتبط
توضیحات

فرز آهنگری توسن مدل 3061A

دستگاه فرز یا سنگ جت یکی از لوازم پر کاربرد در آهنگری ها و سنگبری ها است. شما با این محصول قادر خواهید بود عمل برش را به سادگی انجام داده و یا بر روی فلزات مورد نظر خود ساب بزنید. دستگاه فرز باید از قدرت خوبی برخورد دار باشد تا بتواند نیز های صنعتی شما را برطرف کند. فرز آهنگری توسن مدل 3061A یکی از سنگ فرز های با کیفیت درون بازار است. این محصول علاوه بر قدرت مناسب خود دارای وزن و ابعاد مناسبی نیز است که می تواند به سهولت کار شما بسیار کمک کند.

بررسی فرز آهنگری توسن مدل 3061A

این دستگاه توسط شرکت داخلی ساخته شده و تمامی روند ساخت ان زیر نظر صنعتگران جوان داخلی بوده است. همچنین لازم به ذکر است که این محصول به همراه گارانتی 12 ماهه به شما عرضه خواهد شد تا خیال شما از بابت کیفیت آن راحت باشد.  طول کابل این محصول 2 متر است و شما می توانید در فاصله ای ایمن از منابع برقی به انجام کار بپردازید. حفاظ سنگ فرز آهنگری توسن مدل 3061A نیز کاملا قابل تنظیم می باشد و شما می توانید بسته به شرایط مورد نظر خو ان را تغییر دهید. قطر صفحه ی این محصول 180 میلی متر است و این سنگ فرز وزنی نزدیک به 5.4 کیلو گرم دارد که نسبت به بسیاری از محصولات مشابه سبک تر می باشد. موتور این سنگ فرز 2200 وات می باشد. این دستگاه توانایی این را دارد که تا 8500 دور بر دقیقه گردش انجام دهد. با یک توجه داشته باشید که قطر سوراخ مرکزی صفحه های این دستگاه 14 میلی متر خواهد بود. دسته ی این دستگاه کاملا ارگونومیک ساخته شده و می تواند 90 درجه و 180 درجه بچرخد. فرز آهنگری توسن مدل 3061A تماماً از قطعات با کیفیت ساخته شده است تا در شرایط سخت نیز طول عمر بالایی داشته باشد. این دستگاه مجهز به قفل ایمنی نیز می باشد تا  از روشن شدن ناخواسته ی آن جلوگیری شود. شما می توانید فرز آهنگری توسن مدل 3061A را از تحسین تولز سفارش داده و آن را به همراه ضمانت نامه ی 12 ماهه دریافت کنید.

دستگاه فرز مدل 3061A محصولی است که در اصطلاح عمل برش و ساب را روی اجسام مختلف انجام می‌دهد. این دستگاه موتور قدرتمندی دارد و برای به‌کارگیری آن باید از صفحه‌ی فرز با قطر مشخص استفاده کرد. ابعاد و وزن این دستگاه مناسب و مطابق با دستگاه‌های فرز بزرگ در نظر گرفته‌شده است. دستگاه فرز مدل 3061A را شرکت «توسن» (Tosan) تولید و به بازار معرفی کرد. این شرکت ازجمله‌ی تولیدکنندگان داخلی ابزار و لوازم جانبی آن است.

بارزترین ویژگی محصولات این شرکت قیمت مناسب‌تر نسبت به محصولات مشابه سایر شرکت‌های تولیدکننده است. این محصول شرکت توسن به یک موتور 2200 واتی مجهز شده که حداکثر سرعت گردش آن به 8500 دوربردقیقه می‌رسد. این موتور، صفحه‌ی فرز را هم با همین سرعت به گردش درمی‌آورد. برای استفاده از این دستگاه باید صفحه‌ی فرزهای برش یا ساب با قطر 180 میلی‌متر را تهیه کنید.

ضمنا قطر سوراخ مرکزی صفحه نیز باید 14 میلی‌متر باشد. این محصول دارای ابعاد 11 × 12 × 45 سانتی‌متر است. همچنین وزن این دستگاه 5.4 کیلوگرم است. این ابعاد و وزن متناسب با کارایی و نوع فرز طراحی‌شده است. در کارتن این محصول، علا.ه بر دستگاه، یک محافظ صفحه و یک دسته‌ی کمکی هم قرار داده‌شده است.

از دستگاه‌های فرز برای بریدن یا سنباده کردن اجسام مختلف به‌ویژه فلزات و سنگ‌های ساختمانی استفاده می‌کنند. البته بسته به نوع مصرف و نوع جسم موردنظر، باید صفحه‌ِی فرز مخصوص به آن را تهیه کنید. استفاده از دستگاه‌های فرز، کاری است که باید با احتیاط بالایی انجام شود. در زمان استفاده از دستگاه،

بهتر است که محافظ صفحه، روی دستگاه بسته شود. باید توجه کنید که نباید به‌هیچ‌وجه‌ی با یک دست از این دستگاه استفاده کنید. مدل 3061A ازجمله‌ی دستگاه‌های فرز قدرتمند است که موتور آن با قدرت 2200 وات کار کرده و با سرعت 8500 دوربردقیقه گردش می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
204627

مشخصات

وزن
5.4 کیلوگرم
توان
2200 وات
اقلام همراه
حفاظ، دسته‌ی کمکی، دفترچه‌ی راهنما
سایر توضیحات
قطر صفحه 180 میلی متراندازه سوراخ 14 میلی متر
ابعاد
11 × 12 × 45 سانتی متر
سرعت درحالت آزاد
8500 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت
ندارد
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

وزن 5.4 کیلوگرم
توان 2200 وات
اقلام همراه حفاظ، دسته‌ی کمکی، دفترچه‌ی راهنما
سایر توضیحات قطر صفحه 180 میلی متراندازه سوراخ 14 میلی متر
ابعاد 11 × 12 × 45 سانتی متر
سرعت درحالت آزاد 8500 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت

واتس اپ

تنظیمات

فهرست