برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دریل کرون مدل CT10130

بدون مالیات
مرجع:
798024
نام تجاری:
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
فروشنده
پارت ابزار PART ABZAR
  • تعداد محصولات
    1425
محصولات مرتبط
23,980,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
توان : 750 وات سرعت در حالت آزاد : 0-2800 دور در دقیقه قطر سه نظام : 1.5-13 میلیمتر حداکثر قطر سوراخکاری در بتن : 16 میلیمتر حداکثر قطر سوراخکاری در چوب : 30 میلیمتر حداکثر قطر سوراخکاری در فولاد : 13 میلیمتر وزن :...
توضیحات

دریل کرون مدل CT10130

اطراف ما احاطه شده است از لوازم و امکاناتی که محصول تکنولوژی و صنعت هستند. همه ی این لوازم با استفاده از ابزار ها و ربات هایی که در صنعت به کار گرفته می شوند، ساخته شده اند. ابزار ها از گذشته تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته اند به طوریکه همواره سعی شده است، دخالت انسان در انجام کار کم شود که این خود نیازمند ساخت ابزارهایی اتوماتیک با دقت و ایمنی بالا می باشد. دریل ها ابزارهایی هستند که عمدتا برای ایجاد حفره در اجسام به کار می روند.

دریل ها ابزار چندان جدیدی نیستند و 1790 میلادی تولید شده اند و امروز شاهد گونه های پیشرفته ی این ابزار هستیم. دریل های اولیه که در کشور انگلیس ساخته و تولید شدند، بیشتر جهت سوراخ کردن چوب در صنایع چوبی و نجاری بودند. جایی که به یکی از وسیله های پرکاربرد در این صنعت تبدیل شد. زیرا سوراخ کردن چوب با چکش و میخ و این قبیل وسایل، بسیار سخت و طاقت فرسا بود. در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از دریل های شرکت کرون بپردازیم.

ویژگی های دریل کرون مدل CT10130

 

کمپانی کرون یک مجموعه از 10 شرکت چینی است که از سال 1983 فعالیت خود را آغاز کرده است. دریل کرون مدل CT10130 یک دریل مناسب برای مصارف کارگاهی یا خانگی می باشد. بدنه ی این دریل نیمه فلز بوده که علاوه به استحکام بالای آن به سبک تر بودن آن کمک می کند. موتور این دریل قدرت بالایی دارد که 810 وات توان از برق 220 شهر دریافت می کند. همچنین این دریل به مجهز به یک کلید کنترل دور موتور است که روی شستی آن تعبیه شده است که شما می توانید برای کاربرد های مختلف خود سرعت آن را حداکثر تا 2800 دور بر دقیقه افزایش دهید.

همچنین دریل کرون مدل CT10130 هم به صورت چپ گرد و هم راست گرد می چرخد که برای باز و بسته کردن پیچ این ویژگی با اهمیت است. دریل کرون مدل CT10130 قابلیت ایجاد حفره به قطر 30 میلی متر در چوب، 16 میلی متر در مصالح و 13 میلی متر در فلز را دارد. این محصول فقط 2.1 کیلوگرم وزن دارد که حمل و استفاده از آن را بسیار راحت می کند. همراه این محصول یک عدد خط کش، آچار، دستگیره و یک دفترچه راهنما تقدیم شما می گردد.

 
*
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
798024
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

واتس اپ

تنظیمات

فهرست