برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پیچ دستی رونیکس مدل RH-7211

بدون مالیات
مرجع:
203877
نام تجاری:
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
فروشنده
فرا ابزار
  • تعداد محصولات
    589
محصولات مرتبط
توضیحات

ویژگی پیچ دستی رونیکس مدل RH-7211

پیچ دستی رونیکس مدل RH-7211 یکی از ابزار های کارآمدی است که توسط کمپانی معتبر رونیکس ساخته شده است. این کمپانی به صورت مجموعه ای از شرکت های تولید ابزار بوده که عمده ی فعالیت آن ها در آسیای شرقی می باشد. پیچ دستی رونیکس مدل RH-7211 یک گیره ی مناسب بیشتر برای کار نجاری است. نوع دیگری از مدل‌ های پیچ دستی است که معمولا در نجاری و کار با قطعات ضخیم چوب از آن استفاده می‌شود. مزیت این گیره نسیت به سایر گیره ها این است که دهانه این نوع گیره بسیار بیشتر از مدل های دیگر باز می‌شود، این مزیت کمک می‌کند تا قطعات با ابعاد بزرگتری را بتوان داخل آن ثابت نگه داشت. یک آرواره آن ثابت و دیگری متحرک است که در نجاری و مخصوصا زمان چسب کاری قطعات استفاده زیادی از این نوع گیره‌ می‌ شود.

جنس فک های پیچ دستی رونیکس مدل RH-7211 کربن استیل می باشد که مقاومت بالایی دارد. عرض این فک ها 50 میلی متر می باشد و میزان باز شدن فک های آن حداکثر 200 میلی متر می باشد که ناحیه ی خوبی برای نگهداری قطعات قطور ایجاد می کند. تیغه های آن به صورت آج دار ساخته شده اند تا قطعه ی کار را محکم و بدون لرزش به خوبی نگه دارد. دسته ی این محصول از پلاستیک محکمی ساخته شده است که وزن آن بسیار کم می باشد به طوریکه این گیره فقط 200 گرم وزن دارد.

کاربرد پیچ دستی رونیکس مدل RH-7211

شاید در زندگی روزمره ی خود به وسیله ای احتیاج کرده باشید که دو یا چند قطعه مورد نظر را برایتان نگه دارد برای این کاربرد وسیله ای ساخته شده است که به آن گیره یا پیچ دستی می گویند. گیره‌ها در انواع مختلف و گوناگونی ساخته می ‌شوند برخی از آن ‌ها به عنوان یک ابزار ثابت و برخی دیگر برای کار ‌های موقتی کاربرد دارند. گیره یک ابزار بسیار پر کاربرد و متداول در نجاری و فلز کاری است و از آن برای اره زدن، سوهان کاری، جوش‌ کاری، تراش دادن یک قطعه، سوراخ کاری روی قطعات، چسباندن تکه‌ های مختلف به هم و حتی رنگ زدن یک وسیله می‌‌توان استفاده کرد. صورت محکم تر و ثابت گیره ها را می توان در کارگاه ها ملاحظه کرد که ثابت روی یک میز نصب شده است.

  • قابلیت گرفتن قطعات مختلف
  • دارای دسته پلاستیکی محکم
  • دارای تیغه آج دار

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
203877

مشخصات

سایر توضیحات
عرض دهانه 50 میلی‌مترحداکثر باز شدن 200 میلی‌متر
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

سایر توضیحات عرض دهانه 50 میلی‌مترحداکثر باز شدن 200 میلی‌متر

واتس اپ

تنظیمات

فهرست