برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

پیچ گوشتی ضربه خور Vessel مدل 4500 سایز 200×4

  •  طول پیچ گوشتی: 32 سانتی‌متر
  • چهار سو
  • دارای میله‌ی فلزی به‌طول 200 میلی‌متر و قطر 9 میلی‌متری
  • جنس میله: کروم وانادیوم
ادامه مطلبShow less
3,200,000 ‎ریال بدون مالیات
2 روز
مرجع:
200254
نام تجاری:
موجود در انبار فروشنده
فروشنده
فروشگاه ابزار کوثر
  • تعداد محصولات
    272
محصولات مرتبط
390,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
لامپ نئون داخلی با شدت نور بالا جهت سهولت مشاهده در روشنایی روز و نور شدید قابلیت تعویض لامپ داخلی میله سخت کاری شده ساخته شده از فولاد نوک آبکاری شده با نیکل بدنه با پوشش ABS مقاوم و یک دست با طراحی ضد لغزش پیچ...
3,990,000 ‎ریال
(بدون مالیات) 4,990,000 ‎ریال
Special offer
تولید شده از بهترین مواد اولیه آلیاژ S2 جهت عمر طولانی و اثربخشی بیشتر حین کار دارای خاصیت مگنتیک (آهنربایی) در قسمت نوک سری پیچ‌گوشتی ها مقاومت بیشتر در برابر خوردگی، فرسودگی و ضربات سخت تولید شده تحت استانداردهای...
توضیحات

پیچ گوشتی ضربه خور دو سو رونیکس مدل 2962 سایز 150 × 6 میلی‌متر

پیچ گوشتی ضربه خور دو سوی رونیکس مدل RH-2962 از پیچ گوشتی های پر کاربرد و با کیفیت بالا است. این محصول مجهز به میله ‌ای با سایز SL6 یا 6 میلی‌متر و به طول 150 میلی‌متر است. این میله از کروم وانادیوم (CR-V) ساخته و سپس سخت‌کاری شده و حرارت دیده است و با آلیاژ کروم روکش شده تا در برابر فشار، خوردگی و سایش  و پیچش مقاومت بیشتری داشته باشد و در هنگام کار دچار خمیدگی و شکستگی نشود.
این پیچ گوشتی دوسوی رونیکس، به صورت بسیار قدرتمند و مقاوم طراحی و تولید شده و به کاربران خود این امکان را می‌دهد که بدون اتلاف انرژی و با انتقال حداکثری نیرو به پیچ گوشتی، به راحتی و با سرعت، با این ابزار کار کنند.
ویژگی دیگر این پیچ گوشتی رونیکس، قابلیت ضربه خوری یا کوبش پذیری آن است؛ در انتهای دسته‌ این محصول یک قطعه فلز مغناطیسی دایره شکل با قطر 25 میلی‌متر طراحی شده است که امکان ضربه زدن به آن وجود دارد. ساختار و طراحی این پیچ گوشتی به گونه ‌ای ا‌ست که می‌تواند ضربات وارد آمده بر انتهای دسته را به نوک و سطح پیچ منتقل کند. این قابلیت در بسیاری از کاربری ‌ها به شما کمک خواهد کرد.
دسته‌ این پیچ گوشتی ضربه خور از پلاستیک فشرده‌ شفاف با رنگ قرمز ساخته شده است؛ این پلیمر پلاستیکی بسیار قدرتمند است و در برابر ضربه چکش مقاومت بسیار زیادی دارد. این دسته که به شکل ارگونومیک و زیبا طراحی شده و بسیار خوش‌دست است، طولی برابر با  270 میلی‌متر دارد و کار با آن بسیار راحت است.
مشخصه مهم دیگر این پیچ گوشتی رونیکس ، خاصیت آهن‌ربایی یا مغناطیسی قسمت نوک آن است. این خاصیت کمک می‌کند تا نوک پیچ گوشتی به سطح کار بچسبد و احتمال سر خوردن یا جدا شدن آن از پیچ تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
این پیچ گوشتی آهنربایی، 260 گرم وزن دارد و می‌توان از آن در کارهای عمومی، صنعتی و خانگی استفاده کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
200254

مشخصات

جنس دسته
رزین
طول دسته
120 میلی متر
جنس بدنه
کروم وانادیوم
طول میله
200 میلی متر
ساخت
کشور ژاپن
سایر توضیحات
دارای نوک آهنربایی، ضربه خور
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

جنس دسته رزین
طول دسته 120 میلی متر
جنس بدنه کروم وانادیوم
طول میله 200 میلی متر
ساخت کشور ژاپن
سایر توضیحات دارای نوک آهنربایی، ضربه خور

واتس اپ

تنظیمات

فهرست