برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کارتن بسته بندی کد 01S بسته 10 عددی

بدون مالیات
مرجع:
731010902
جهت استعلام این کالا تماس بگیرید
در صورت در دسترس بودن به من اطلاع بده
محصولات مرتبط
125,000,000 ‎ریال
(بدون مالیات)
تعداد دوردر دقیقه : 2800  قابلیت دودور چرخشی و حالت چکشی مجهز به آرمیچر با سیم پیچ مسی دارای دسته جانبی گردان 360 درجه ارگونومیک مجهز به دو بلبرینگ در قسمت جلوی شفت جهت جلوگیری از لنگی سه نظام دریل نوع سه نظام : 13...
12,084,000 ‎ریال
(بدون مالیات) 12,720,000 ‎ریال
پیشنهاد ویژه محدود
تعداد در کارتن: 12 عدد بدنه ضد ضربه و محکم  روکش لاستیکی ضربه گیر تیغه سفید رنگ با روکش مات قلاب آهن ربایی و تیغه چهار پرچ صفر اتوماتیک دارای سیستم دو ترمزه مجهز به بند پارچه ای مقاوم ساخت چین
8,607,000 ‎ریال
(بدون مالیات) 9,060,000 ‎ریال
پیشنهاد ویژه محدود
تعداد در کارتن: 12 عدد بدنه ضد ضربه و محکم  روکش لاستیکی ضربه گیر تیغه سفید رنگ با روکش مات قلاب آهن ربایی و تیغه چهار پرچ صفر اتوماتیک دارای سیستم دو ترمزه مجهز به بند پارچه ای مقاوم ساخت چین
توضیحات

کاربرد میزکارصنعتی و بسته بندی مدولار رویه  MDF

امروزه کسب و کارهای زیادی از جمله فروشگاه های اینترنتی ، تولیدی ها و کارخانه ها برای قسمت لوجستیک و بسته بندی نیاز به تجهیزات مناسبی دارند.غالبا افراد بسته بندی را مرتبط با حفاظت ، نگهداری و انتقال آسان کالا میدانند پس استفاده از یک میز مناسب برای این کار از اولویت بالایی برخوردار است .در هر بسته بندی یک سری از لوازم جزو موارد اصلی آن به شمارمی رود .نایلون حباب دار ، چسب پهن شیشه ایی ، سلفون ، لوازم برش کاری و کارتن. همان طور که گفته شد شما میتوانیذد با انتخاب میز کار مناسب برای بسته بندی تمام این وسیله ها را با نظم در جای خود قرار دهید . این نظم دهی هم باعث کاهش خستگی و هم افزایش سرعت عمل و بهره وری بیشتر شما میشود. یکی از کاربرد های دیگر میز کار صنعتی و بسته بندی مدولار با رویه MDF در قسمت مونتاژ کالا میباشد . لب تاب ، نقشه ، جای کافی برای قطعات مختلف یکی از ضروریات این کاراست ،  که در این میز همه چیزبه راحتی در جای خود قرار میگیرد . هم چنین میتوان گفت از میز کار صنعتی و بسته بندی مدولار با رویه MDF در محیط های آزمایشگاهی و کارگاههای تعمیر موبایل و لبتاب هم میتوان استفاده کرد.از میز کار صنعتی و بسته بندی مدولار با رویه استیل میتوان در رستورانها و برای عملیات فر آوری و اماده سازی مواد خام پروتئینی هم استفاده کرد.

 ویژگی میزکارصنعتی و بسته بندی مدولار رویه  MDF

میزکارصنعتی و بسته بندی مدولار رویه  MDF به جز در قسمت روی کار که از جنس MDF است تمام ستونها و پایه های ان ازآهن الات سنگین ساخته شده است که از ضخامت قابل قبولی هم برخوردار است . این امر باعث می شود علاوه بر استقامت بالای آن در هنگام استفاده از میز لزرشی در سطح و طبقات آن ایجاد نشود. طراحی تمام طبقات به صورت مدولار است که باعث میشود قابلیت جابه جایی و تغییر ارتفع داشته باشند. در پایه های میزکارصنعتی و بسته بندی مدولار رویه  MDF  برای تغییر ارتفاع یک پیچ تعبیه شده است که به کمک آن میتوان ارتفاع سطح میز از زمین را به راحتی تغییرداد.در رنگ آمیزی این میز از روش رنگ آمیزی الکترو استاتیک استفاده شده است . شاید ندانید این سیستم رنگ آمیزی به چه معنایی است ؟ حتما تا به حال شاهد آن بوده اید که لباس های پشمی یا سطوح پلاستیک قادرند پرز ها و یا موها را به خود جذب کنند .این دقیقا به خاطر وجود ذرات باردار بر روی سطح پلاستیکی یا پشمی است که می تواند ذرات دیگر را جذب کند این پدیده درست همان چیزی است که در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ایی رخ می دهد.به این ترتیب ، اساس رنگ آمیزی الکترو استاتیکی را میتوان اعمال یک پوشش مناسب رنگ بر روی سطوح فلزی دانست که ناشی از قانون جذب میان ذرات باردار مثبت و منفی است.میزکارصنعتی و بسته بندی مدولار رویه  MDF دارای رنگ با پوشش مقاوم ضد خط و خش ، یکنواخت روی سطح و باکیفیت است.

میز کار صنعتی و بسته بندی مدولار رویه MDF به گونه ایی طراحی شده است که اگر برای انجام کارتان نیاز به لبتاپ دارید به راحتی می‌‌توانید در قسمتی که برای این وسیله در نظر گرفته شده است  لبتاپ خود را قرار دهید که هم در کنارتان باشد و هم آسیبی به آن وارد نشود.

میز کار صنعتی و بسته بندی مدولار رویه mdf

* یکی از وسایلی که در بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد کارتن است. در قسمت بالای این میز محلی برای قرار دادن کارتن ها وجود دارد که به راحتی می توانید کارتن ها را با تفکیک سایزو اندازه درکنار هم قرار دهید . 

میز کار صنعتی و بسته بندی مدولار رویه mdf

* در میزکار صنعتی وبسته بندی مدولار فضایی برای قرار دادن پرینتر و اسکنر و بارکدخوان و حتی تلفن تعبیه شده شده است که شما می‌توانید این دستگاهها را در هنگام کار در کنار خود داشته باشید.

میزکار صنعتی و بسته بندی مدولار با رویه mdf

* همان طور که گفته شد یکی دیکراز وسایلی که برای بسته بندی مورد نیاز است سلفون ، نایلون حباب دار و فوم بسته بندی است . به راحتی اسن اقلام را در کنار خود داشته باشید که علاوه بر داشتن نظم ، سرعت عمل بالایی راهم در بسته بندی داشته باشید. 

میزکار صنعتی و بسته بندی مدولار با رویه MDF

* در زیر میز کار صنعتی و بسته بندی پایه های مدولار قرار دارد که شما می‌توانید با نصب میله سایر وسایل مورد نیاز خود برای بسته بندی ازجمله چسب ، واشر و طناب را در این محل قرار دهید.

میزکار صنعتی و بسته بندی مدولار با رویه MDF

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
731010902

مشخصات

وزن
220 گرم
جنس
مقوا
تعداد
10 عدد
ابعاد
18*19*40 سانتی متر
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را به اشتراک بگذارید

  • امتیازدهی:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

سایر ویژگی‌ها

وزن 220 گرم
جنس مقوا
تعداد 10 عدد
ابعاد 18*19*40 سانتی متر

واتس اپ

تنظیمات

فهرست